那次初犯,沒有手尾。
wongkm33 發表於 2023-7-4 15:02


4年以前的事 ?

TOP

4年以前的事 ?
Kin_2012 發表於 2023-7-4 15:07

不止,恐有十年以上。

TOP

不止,恐有十年以上。
wongkm33 發表於 2023-7-4 15:24


咁無比人告就正常了

TOP

明白了, 看來要加多留意.

TOP

回覆 11# Kin_2012
4連前...哎...
明就明, 唔明就算.

TOP

其實唔太明樓主個問題
砰咗門入唔返去?出面放套鎖匙就得
砰咗門出唔返去?個鎖壞咗?

如果一般珠鎖砰門自動上鎖
轉三桿鎖(大陸係咁叫)大致可以解決問題
不過三桿鎖壞處係,裡面要unlock先開到門
睇#1樓主搵到裡面唔駛unlock,可以直接開門嘅三桿鎖?如果係咁呢把鎖嘅設計就真係唔錯

TOP

本帖最後由 wongkm33 於 2023-7-5 16:06 編輯
其實唔太明樓主個問題
砰咗門入唔返去?出面放套鎖匙就得
砰咗門出唔返去?個鎖壞咗?

如果一般珠鎖砰門自 ...
C-Leung 發表於 2023-7-4 17:09

砰咗門入唔返去?出面放套鎖匙就得
晚黑瞓覺後,第二朝起床發覺把鎖自動上鎖,出面沒有人,你叫入面啲人怎樣行出來攞鎖匙,你有辦法?

不過三桿鎖壞處係,裡面要unlock先開到門
錯,剛才兩把鎖都試過,入面上咗鎖後,出面用鎖匙是可以開到門的!
貴的那把鎖好係好在入面永不會鎖門,只鎖出面!

TOP

砰咗門入唔返去?出面放套鎖匙就得
晚黑瞓覺後,第二朝起床發覺把鎖自動上鎖,出面沒有人,你叫入面啲人怎 ...
wongkm33 發表於 2023-7-5 15:55



    我都唔係好明,點樣叫自動上鎖?
你指係把鎖壞咗?

呢款鎖通常個問題,係入面個鎖制有時會唔小心扭咗,就會變成長關
跟住外面就開唔到門
但房入面只要扭返粒制出黎就可以開到

未聽過房入面會開唔到?

TOP

在房內上鎖,只鎖房外,房內永不會鎖,一擰即開,非常安全!
wongkm33 發表於 2023-7-4 12:13


我自己買(yale/cisa)/裝修師父買(大陸貨)嘅前後都10把8把圓珠鎖, 全部都係咁, 有咩咁特別?

TOP

我自己買(yale/cisa)/裝修師父買(大陸貨)嘅前後都10把8把圓珠鎖, 全部都係咁, 有咩咁特別? ...
亞基拉 發表於 2023-7-5 19:03



正常彈弓鎖制都係咁,戰後一街都係

TOP