Home automation 現在最流行的platform是Tuya及eWelink.

小米的Mijia好像只是自家生態圈.

TOP

唔可唔可以代替 重工呢個呢
3K 發表於 2023-6-8 01:43



    tb 款有重工。唔知係唔係通用。

TOP

你呢款用乜嘢app
TB 原來都有
有分tuya或小米
foggie 發表於 2023-6-8 16:50



    師兄, tb 有冇link 或者 keywords? 我試過搵唔到?

TOP

本帖最後由 3K 於 2023-6-8 22:37 編輯
tb 款有重工。唔知係唔係通用。
foggie 發表於 2023-6-8 18:23



TB 果D中央冷氣用....
WF-RAC可能要台灣先買到...

TOP

TB 果D中央冷氣用....
WF-RAC可能要台灣先買到...
3K 發表於 2023-6-8 22:30



    都係家用機的。
不過佢地無香港model, 要自己睇個接口啱唔啱。
大約HKD 300

但啱啱再同舖頭傾
如果用TUYA就要行zigbee加個home assistant
直接用wifi 嘅只能用米家

TOP

師兄, tb 有冇link 或者 keywords? 我試過搵唔到?
buzz_ 發表於 2023-6-8 20:08



    米家格力VRF中央空调控制器空调伴侣小爱WiFi远程智能面板线控器

TOP

米家格力VRF中央空调控制器空调伴侣小爱WiFi远程智能面板线控器
foggie 發表於 2023-6-9 11:28



    Thanks!

TOP




得室內溫度,冇室外溫度(美的,Panasonic 都有)
又冇電費,功率
好似不如買幾十蚊嗰隻tuya 仲有濕度添

TOP

得室內溫度,冇室外溫度(美的,Panasonic 都有)
又冇電費,功率
好似不如買幾十蚊嗰隻tuya 仲有濕度添 ...
封雪 發表於 2023-6-9 16:48



    點同。
主要係睇到部機現行setting。

TOP

都係跟樓主買嗰款簡單啲,唔駛加hub。

米家個App 用過,唔多鍾意用。
Tuya 專做home automation,我估個app 應該會好用啲同「國際」啲。

如果屋企多automation devices,又或者係其他牌子冷氣,我諗TB 嗰款應該都一樣咁用,只係要用米家,或者加幾十蚊加個hub。

TOP