如果把風扇高用量,建議買把貴D既,好似p記kdk果D,貴買平用
自已最近換左把掛牆扇,由格力換成KDK,把格力用左3年就打柴
cmastudent 發表於 2016-9-19 10:50 AM


Me的,三百蚊,三年命
Pana,九百蚊,九年命
總成本相約。

TOP

既然坐地又何必嫌重換風扇  
雖然無必然關係,但輕飄飄都唔慌用料好  
ccchhhuuunnn 發表於 2016-9-19 11:37 AM


因為某人拖地時,會手提起把風扇,拖底座個area,雖然叫左佢好多次唔好咁做
另外冬季時會收起風扇放上櫃頂,夏天才搬落黎用
不要再提了,掉左把三○買唔返我後悔莫及

TOP

如果計數是這樣,希望樓主能買九年的,地球先生會多謝你。

TOP

樂信, RTH-900KDC.


樣靚,價錢 ok. 有遙控. 買咗 3個月,好多都無現貨,
最後係高登買, $6xx. 上 價格網參考 ...
william-yeung 發表於 2016-9-19 11:15 AM

呢把風力弱弱地

火星

TOP

直流馬達風扇
睡房訓覺一流,一分錢一分貨

TOP

對上一把用三○重工,唔使講野,廿年都唔爛
屋企人嫌重,換左把美的,用左四五年左右

三年起底座已經有大 ...
TH30 發表於 2016-9-18 23:04



   如有位置放, 一定要買呢把...

http://www.price.com.hk/product.php?p=126007

鐵頁, 風大, 夠靜

放遠少少吹埋黎真係好正

TOP

本帖最後由 BEpsilon 於 2016-9-20 02:27 編輯
今年頸位柱再斷,唯有好似人斷手腳咁用螺絲打穿條柱固定,應該用埋依個夏天要退役
TH30 發表於 2016-9-18 23:04
因為某人拖地時,會手提起把風扇,拖底座個area,雖然叫左佢好多次唔好咁做
TH30 發表於 2016-9-19 22:17

唉...同我家完全一樣。
又係座地扇(台灣尚朋堂SF308;14")。
又係因多次被提起搬動風扇,令本身用料單薄的膠製摩打頸位斷開。
由於該位係風扇頭部連到柱身的食力位,點強的AB膠都幫唔到的(只要一提起,黏好又斷過)。
就係咁,在摩打和電子板都正常運作的情況下,風扇被送去一個做電器回收的慈善機構。



大牌子貴D過上千,但用料都好單薄,估計又係四五年用爛
TH30 發表於 2016-9-18 23:04

我都以為買把KDK鐵葉座地風扇OK,但以千幾蚊只係買到咁既用料,加上家人常常會把風扇搬來搬去,歷史好快又會重演的。現時還在深思中。

依家邊度仲有冇比較硬淨的選擇?
TH30 發表於 2016-9-18 23:04

理論上,七樓的師兄的回覆會係最好。
工業風扇(不論吹風扇還是抽氣扇)全金屬既用料始終係比較硬淨。
問題係那師兄都提及的大功率摩打。

以一把 KDK 40cm 鐵葉座地風扇計:
低速係 700 RPM 左右用 ~50 W 。高速係 1300 RPM 左右用 ~60W 。
比起一把 wington 45cm 工業鐵葉座地風扇計:
低速係 1100 RPM 左右用 ~100 W 。高速係 1400 RPM 左右用 ~140W 。

不單止用電多一倍,噪音係另一問題。
開大牌擋或車房就無所謂,但家用應該會好容易令人好煩。
想涼天唔開冷氣在睡房用就更是不可能。

TOP

12"風扇小分享
風速 & 風噪 三凌>日立>樂声
如果風扇放好近,買樂声
日立壞過兩次,第ㄧ次電路版(保養其內),第二次頸位出問題( 台不起頭來)日立修理$150
三〇壞ㄧ次, 輕觸按鈕冇反應,自己更換

TOP

對上一把用三○重工,唔使講野,廿年都唔爛
屋企人嫌重,換左把美的,用左四五年左右

三年起底座已經有大 ...
TH30 發表於 2016-9-18 23:04



    師兄…建意你買樂驚牌…貴就貴咗啲…但就好耐用…我姨媽屋企部用左二十年有多…我自己樓上天台部過十年…上年唔好彩比cat跳上去整爛左至要換過部…!以前試過用美x…開頭o個幾把都用到四五年…!再買兩三年打柴…!通常都係壞摩打…用用下會越轉越慢!試過機油…都係唔得…到最尾啲扇葉轉都轉唔到…!期間摩打位置發滾!什乜牌都會出試過有咁嘅問題…!唔想出街唔記得關風扇火燭…所以而家全部轉返晒用大廠o野…!最好買鐵葉…會凍涼啲!

TOP

我屋企把national座地鴻運扇,由2001年用到宜家,咩事都無,仲要日日用咁濟,一年清潔一兩次咁大把,咩油都唔使落,當年買1080蚊,不得不概嘆日本仔嘢既質量

TOP