TH30 當前在線
進階會員
如果把風扇高用量,建議買把貴D既,好似p記kdk果D,貴買平用 自已最近換左把掛牆扇,由格力換成KDK,把格力用左3年就打柴 cmastudent 發表於 2016-9-19 10:50 AM
TOP
既然坐地又何必嫌重換風扇 雖然無必然關係,但輕飄飄都唔慌用料好 ccchhhuuunnn 發表於 2016-9-19 11:37 AM
diy0627 當前離線
中級會員
hardness 當前在線
: )
樂信, RTH-900KDC. 樣靚,價錢 ok. 有遙控. 買咗 3個月,好多都無現貨, 最後係高登買, $6xx. 上 價格網參考 ... william-yeung 發表於 2016-9-19 11:15 AM
raywan 當前離線
movement 當前離線
對上一把用三○重工,唔使講野,廿年都唔爛 屋企人嫌重,換左把美的,用左四五年左右 三年起底座已經有大 ... TH30 發表於 2016-9-18 23:04
BEpsilon 當前離線
今年頸位柱再斷,唯有好似人斷手腳咁用螺絲打穿條柱固定,應該用埋依個夏天要退役 TH30 發表於 2016-9-18 23:04
因為某人拖地時,會手提起把風扇,拖底座個area,雖然叫左佢好多次唔好咁做 TH30 發表於 2016-9-19 22:17
大牌子貴D過上千,但用料都好單薄,估計又係四五年用爛 TH30 發表於 2016-9-18 23:04
依家邊度仲有冇比較硬淨的選擇? TH30 發表於 2016-9-18 23:04
x31 當前離線
初級會員
pkkwpkkw 當前離線
fkjohnny 當前離線