提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 9# lokkey

食水喉用WD40?想玩人定回錯POST。

TOP

師兄
你想個膠圈死快d?DWD40係會令到軟膠硬化
樓主e個case好簡单,試咗收緊索帽唔得就鬆索帽加士占膠 ...
charleslam009 發表於 2014-2-18 21:41


師兄可否詳細啲講下點拆? 謝謝!

TOP

个胶圈好入嫁,用WD40浸係等个铜母好松D,你加个胶圈再上番就得,胶圈可皮錢切薄,我做車D暖风水喉有好多閘掣

TOP

我做咗19年水喉,都係噤整,你知唔知樓主邊嗰位漏水,你叫樓主拆嗰制芯出黎做乜
樓主係制芯杯士漏水喎

TOP

加胶布都得,但包幾厚下,問题是松唔松到

TOP

回復 14# lokkey

WD40留翻俾車用啦,人地講緊食水喉。

TOP

鬆索帽一把8吋鋰魚鉗都鬆到啦
索帽收到緊手就得嫁啦,點會鬆唔到

TOP

睇圖會唔會清楚啲呢?
如果收緊個迫母都唔得,咪鬆開佢再加纏一啲土炮逼件(如水喉膠布,痲根.....),注意唔係纏落去外面啲螺絲牙嗰度,再收緊試下。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

師兄可否詳細啲講下點拆? 謝謝!
sonycliepda 發表於 2014-2-18 22:52



   尼位 c兄講得正確,跟住造 99% 成功,但有樣野想問樓主你話新造磁磚但係師傅無同你換個掣,但係你有無換水喉呢個項目?如果有就師傅偷雞,無的話師傅無錢收點會同你換個掣?

TOP