回復 10# billy0301
就係插 "雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK",其中一隻或两隻都係"飛利蒲慳電胆"就唔得。
簡單D講,有"飛利蒲慳電胆"就全熄,冇"飛利蒲慳電胆"就冇問題。估唔到咁簡單嘅嘢,都比佢考起。

TOP

回復 9# doverlau
吓,我以為香港一般都通用添。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

How about when only 1 Philips

TOP

我屋企之前個謎之電燈已解開咗, 原因係姨媽家私枝吊燈個夾線式簪肉夾唔實攪到BAD CONTACT, 整返好就冇事

TOP

回復  冰之風

好有興趣解開呢個謎!
可唔可以拆開影張接線相睇睇?
kin1933 發表於 2013-2-7 10:11

其實真係好簡單,明天試吓影。

TOP

How about when only 1 Philips
mba2dna 發表於 2013-2-7 11:30

都唔着啊,但換去枱灯又着啊。

TOP

我屋企之前個謎之電燈已解開咗, 原因係姨媽家私枝吊燈個夾線式簪肉夾唔實攪到BAD CONTACT, 整返好就冇事 ...
ken_nx 發表於 2013-2-7 13:33

因之前太緊,線口散晒。尊登除下來上鍚再上簪肉。

TOP

師兄之前試了 only 1 Philips 不亮,
如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著
3種燈膽其標示工作電壓又有沒有不同

TOP