當年....有跟曾SIR的書.....去做了一個,那是還是舊式的易拉汽水罐.
手作仔,真係會愈做愈上癮.不過沒有個過腳架,放唔到大水煲.一個人用都OK

TOP

想問下ching個圓規刀邊度有得賣?
swagman 發表於 2013-1-21 09:59


在油痳地的中南書局買的

TOP

回復 11# dino_lo

呢個酒精爐用於一個人行半日山, 煲一杯熱飲用
遅D 想整一個煲一人份量既飯

TOP

回復 13# 情長仔

帶兩個,輪流用.咁就夠時間比佢COOL DOWN, 一人份量 ,約300~500ML 的份量.1~2人的COOKSET差唔多
不過就要成日睇住.約十分鐘換一次.

TOP

D酒精可以响邊度買, 我見網上果d 係粉紅色

TOP

同埋師兄用乜痴埋佢呢?

TOP

去五金鋪買工業火酒就得啦。

TOP

在油痳地的中南書局買的
情長仔 發表於 2013-1-21 19:17


   Thx

TOP

回復 16# GT_UK

混合膠
4分鐘快乾,乾左灰色果隻

TOP

回復 14# dino_lo

兩個都不失為一個好方法
酒精爐文火, 煮飯唔洗點睇火, 方便至極

TOP