本帖最後由 3K 於 2012-12-21 15:32 編輯

其實你記唔記得上一排美國對大陸進口大陽能板加重稅, 出口轉內銷所以最近係便好多.
呢一間D板我都上年留意到而家,以前700幾800 , 一路降到500樓下 .

知你玩開,所以呢一個價對你一定好魔鬼

TOP

回復  Offer
你一定睇少左....
输出功率;250瓦
输出电压;30.4伏特(可以给12v蓄电池充电,但是必须 ...
3K 發表於 2012-12-21 15:22



    我就係睇完佢呢個spec先吾買

TOP

本帖最後由 Offer 於 2012-12-21 16:52 編輯
其實你記唔記得上一排美國對大陸進口大陽能板加重稅, 出口轉內銷所以最近係便好多.
呢一間D板我都上年留意 ...
3K 發表於 2012-12-21 15:27



   可惜TB特價板係特別電壓,你可參考寶光的資料
24V的開路電壓是成45.4V
http://www.po-kwong.com/product/ ... amp;products_id=104


12V的開路電壓是21.6
http://www.po-kwong.com/product/ ... &products_id=35

TOP

本帖最後由 3K 於 2012-12-21 18:50 編輯
我就係睇完佢呢個spec先吾買
Offer 發表於 2012-12-21 16:36



开路电压;36.0伏特  喎

一時要開路36V 一時時開路 45.4V  
我都唔知講咩好....
其實太陽能板 又可串又可並 , 要幾多自己組合 .
用INVERTER 升壓 做220 . 行高V , 電流細D , 線都唔駛咁粗.

TOP

回復 153# Offer


個價錢.............
我買十塊淘寶板好過  , 任我串並聯 , 而且部份控制器有升壓電路 , 其實都唔會有太大問題

TOP

回復  Offer


個價錢.............
我買十塊淘寶板好過  , 任我串並聯 , 而且部份控制器有升壓電路  ...
3K 發表於 2012-12-21 18:43



见佢 果個係2007年後都未改過嘅價,而家佢好似只做工程,零售點夠TB做,上次團購同佢地傾開,公司客及學校係吾會在TB買,佢地就係接呢尐客

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 3K 於 2012-12-21 20:07 編輯
回復  3K


據9月12日國家能源協會發佈的一份報告指出,中國計畫將太陽能發電能力到2015年增加至210億兆瓦 ...
upcupcupc 發表於 2012-12-21 19:42


係呀, 可以賣返錢俾電網(不過唔知幾時實施) , 我鄉下果邊屋企同親戚既出租屋 天台加埋 幾百平方米 , 真係想搞返個幾千W
所以現在個價算比較低,一實行,有可能升 .......

TOP

回復 120# Offer


    Ching 推介完即刻炒貴左100

TOP

剛於中午收到貨, 不知是喜定悲 ? 我是用合併的, 但只收到一件貨, (唔通寄少了), 拆箱發覺貨中有貨, 原來個大盒被拆開來裝細盒, 你們話興唔興 !!! (還未完成點貨)

TOP