唔好怪我多事,一兩個版友話有錯,可能佢地有問題,但超過十個版友都話有錯,咁係唔係自已有問題呢??

學無止境,下下覺得自已天下無敵,下下玩挑機,有料既師兄自動收囗,會係好事嗎?? 只會浪費時間行寃枉路,對自已一啲益處都無

TOP

佢玩得咁開心, 由佢玩吓LA.
俾多一樣野佢玩,
唔該度下你所有的他表線, 阻值是否完全一樣是0.0000歐?

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-3 20:00 編輯
唔好怪我多事,一兩個版友話有錯,可能佢地有問題,但超過十個版友都話有錯,咁係唔係自已有問題呢??

學無 ...
人中之龍 發表於 2013-5-3 19:48


挑機是我錯了
即使理性的推論說得通...
我不是該領域的專家, 人微言輕, 的確唔應該說太多.

TOP

本帖最後由 lunxg 於 2013-5-3 21:45 編輯
挑機是我錯了  
即使理性的推論說得通...
我不是該領域的專家, 人微言輕, 的確唔應該說 ...
kamcm 發表於 2013-5-3 19:59

其實我好欣賞你學習態度,又上網同大家分享

不過網上始終係NINE UP多過呼吸既地方,人地覺得自己PRO,咪仗你唔識串兩咀LAW(可能人地真係PRO黎,得罪得罪)
其實個PO太長冇乜點睇,
電錶我又冇乜研究,話唔定粒POT真係電錶個VOLATGE REF POINT黎,SET左,好左,用得
心安理得,自己開心就得
唔通真係想下下都要鬧到寫晒PAPER証明人地錯先可以收工

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都唔少九 up師兄....係樹九 up....亂up也四....都有十個....原來全部無料又唔PRO家....我仲甘7....係樹學下 ...
seven3137 發表於 2013-5-3 22:33

7師兄買果D...應該係RS / Element淘返黎既對吧

TOP

都唔少九 up師兄....係樹九 up....亂up也四....都有十個....原來全部無料又唔PRO家....我仲甘7....係樹學下 ...
seven3137 發表於 2013-5-3 10:33 PM


我1D都唔Pro+亂嗡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

浩祺心5月1日-6日回家探親,期間不發貨只接單....
又要等.....我淘宝有十幾個賣家寄緊家....唔緊要 ...
seven3137 發表於 2013-5-3 22:50

果D玩具點滿足到7師兄嫁

TOP