本帖最後由 lunxg 於 2013-5-3 21:45 編輯
挑機是我錯了
即使理性的推論說得通...
我不是該領域的專家, 人微言輕, 的確唔應該說 ...
kamcm 發表於 2013-5-3 19:59 
其實我好欣賞你學習態度,又上網同大家分享
不過網上始終係NINE UP多過呼吸既地方,人地覺得自己PRO,咪仗你唔識串兩咀LAW(可能人地真係PRO黎,得罪得罪)
其實個PO太長冇乜點睇,
電錶我又冇乜研究,話唔定粒POT真係電錶個VOLATGE REF POINT黎,SET左,好左,用得
心安理得,自己開心就得
唔通真係想下下都要鬧到寫晒PAPER証明人地錯先可以收工 |