有啲舊樓冷氣機台向窗口下面
果啲跟例就有可能裝唔到R32機
kanduki 發表於 2024-6-24 21:44



係部機大得制定係會爆炸?

TOP

本帖最後由 ^.^ 於 2024-6-24 14:05 編輯
有幾多人用14900K同4090放睡房?唔知heat dissipation 係點情況,係咪瞓緊覺都喺度掘金?

我見都唔少chi ...
penthlon 發表於 2024-6-24 13:43


普通一部電腦100-300W,都有一定熱量啦,你有無用個電腦架 ??個MON唔會發熱既?

我見都唔少ching都提過實例,唔係實驗室例子,唔見你解釋點解人哋慳到電,然後自己用咩定頻要開22度又唔講。

你同室外比溫差細咪可以維持到25度0.2度電LO,你試下室外34度+西斜,開25度,睇下仲可唔可以0.2度電

TOP

用D夏至都未到的數據黎吹水,過左小暑、大暑你再講係咪真係省到好多先再講

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-6-24 14:12 編輯
普通一部電腦100-300W,都有一定熱量啦,你有無用個電腦架 ??個MON唔會發熱既?


你同室外比溫差細咪 ...
^.^ 發表於 2024-6-24 14:02


我4090+ 34吋OLED+16年USB
長期訓練AI LORA, 隻ASUS PSU就寫住500-600W 電力

TOP

我4090+ 34吋OLED+16年USB

800W,個變頻冷氣咪又係咁冇一直FULL LOAD,我又唔係地球人囉 ...
s84292 發表於 2024-6-24 14:10


你又無講部冷氣幾大,你冷氣量夠咪維持到,冷氣量唔夠咪要FULL LOAD

TOP

你又無講部冷氣幾大,你冷氣量夠咪維持到,冷氣量唔夠咪要FULL LOAD ...
^.^ 發表於 2024-6-24 14:11


2匹200尺客廳,三個人
我仲要開左1/4廁所門+廚房 (D貓要出入),兩部抽風機都冇關
我又唔係地球人囉

我間房訓覺,24度開門我都係KEEP住100-150W左右

TOP

2匹你自己都識講

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-6-24 14:17 編輯
2匹你自己都識講
^.^ 發表於 2024-6-24 14:13


重點唔係匹數,重點係變頻係咪你口中所謂

=唔凍
=慳唔到錢
=一定係full load

我客廳2匹定頻(舊機都係買得3年)換返2匹機變頻, 凍左之餘電費又慳左200-300一個月
買冷氣個陣唔識計自己屋企幾大同有冇高熱量電器需要冷卻?

即係100尺客廳+4090成1000w, 然後只係買部1匹,
然後話開23度永遠去唔到26度,然後x部冷氣有問題?  點解唔係買果個人有問題

TOP

重點唔係匹數,重點係變頻係咪你口中所謂

=唔凍
=慳唔到錢
=一定係full load

我客廳2匹定頻(舊機都係買 ...
s84292 發表於 2024-6-24 14:15


咁你兩匹變頻連埋安裝費哂左幾多錢

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-6-24 14:19 編輯
咁你兩匹變頻連埋安裝費哂左幾多錢
^.^ 發表於 2024-6-24 14:17


8000就咁多

買半年就慳1500了

仲要凍左, 仲要多左uv消毒,仲要唔嘈+恆溫

呢d 改善左都係錢

TOP