本帖最後由 s84292 於 2024-6-24 14:17 編輯
2匹你自己都識講
^.^ 發表於 2024-6-24 14:13 
重點唔係匹數,重點係變頻係咪你口中所謂
=唔凍
=慳唔到錢
=一定係full load
我客廳2匹定頻(舊機都係買得3年)換返2匹機變頻, 凍左之餘電費又慳左200-300一個月
買冷氣個陣唔識計自己屋企幾大同有冇高熱量電器需要冷卻?
即係100尺客廳+4090成1000w, 然後只係買部1匹,
然後話開23度永遠去唔到26度,然後x部冷氣有問題? 點解唔係買果個人有問題 |