另一建議,買二部惠記1.5匹變頻只係7100元,如果有位安裝的話。
teddybearhk 發表於 2024-6-24 19:52



你部惠記係唔係 R410
無論係為左環保定係為左慳電定係為左機價
都好似搵唔到理由要買 R410

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-6-24 20:02 編輯
另一建議,買二部惠記1.5匹變頻只係7100元,如果有位安裝的話。
teddybearhk 發表於 2024-6-24 19:52



你部惠而普一係就新得制我搵唔到資料
如果係我搵到資料果 D 全部都係垃圾
主流窗口式變頻 CSPF 有 4.9~5.0
你果部得 3.8506 ,同樓主果部一樣位列垃圾級
仲衰過部定頻 ,你唔好再叫人地買

TOP

你買5千個部緊係有排維唔返
你買部格力第二慳電, 3千就有1匹了

我買2部LG 3/4 計埋信用卡優惠先2300蚊一 ...
s84292 發表於 2024-6-24 11:49


我有好多部冷氣,唔係得一個屋企
上幾頁講緊分體變頻,第12頁先講緊定頻機的使用體驗,你唔好搞錯!!

TOP

你買5千個部緊係有排維唔返
你買部格力第二慳電, 3千就有1匹了

我買2部LG 3/4 計埋信用卡優惠先2300蚊一 ...
s84292 發表於 2024-6-24 11:49



你去油管到SEARCH,大量打手推5千幾個部,不過按到留言區就花生一堆

TOP

個D所謂實驗室測出黎的數據,
又無人住係入面,
又無計埋石屎牆放熱、電器,電視、風扇、燈、電腦,手機等電子用品所產生的廢熱黎測試。
同真實使用環境差幾好遠

一粒14900K + 4090 已經令到你部冷氣唔哂停咁制

TOP

本帖最後由 alax 於 2024-6-24 21:05 編輯
消委會話P字頭省最多,唔用5千幾黎做參考,一陣又有一班人出黎嘈 ...
^.^ 發表於 2024-6-24 18:25

消委會一匹變頻果個報告睇過
P記7100
大松 3660

但P記一年只比大松慳左$29
即係話要超過一百年先慳到部機既差價   
咁識買一定唔會買P記啦  

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 alax 於 2024-6-24 21:14 編輯
只係舒適感未能完美,但效果仍然KO同價定頻機,文中巳講過。
teddybearhk 發表於 2024-6-24 19:27

為x普,消委會測試果個一匹型號 仲食電過大松
可能買大松仲低玩喎(只限用R32型號)
大松係格力旗下

呢度唔知有無人用緊大松窗口變頻呢

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-6-24 21:16 編輯
消委會一匹變頻果個報告睇過
P記7100
大松 3660

但P記一年只比大松慳左$29
即係話要超過一百年先慳到部 ...
alax 發表於 2024-6-24 21:02



P 記果部窗口變頻係 2019年出既 ,效能好過同期既幾條街
多人講係好正常
宜家新出又平又靚果 D 係 2022年先出既

有 D 人老左就唔鐘意聽人地講野
由得佢自己自娛自樂就得

TOP

個D所謂實驗室測出黎的數據,
又無人住係入面,
又無計埋石屎牆放熱、電器,電視、風扇、燈、電腦,手機等 ...
^.^ 發表於 2024-6-24 20:43

有幾多人用14900K同4090放睡房?唔知heat dissipation 係點情況,係咪瞓緊覺都喺度掘金?

我見都唔少ching都提過實例,唔係實驗室例子,唔見你解釋點解人哋慳到電,然後自己用咩定頻要開22度又唔講。

但正如我喺另一篇都有講,如果想維持25可以較低一至兩度,溫度穩定後每個鐘大約0.2度電。我部3/4匹大約2800,要慳到電都好睇開幾耐,淨開瞓覺當然時間要長啲。但你又買4090當你會打機,咁一日開十幾個鐘要慳到差價唔係真係咁難呀?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

你部惠記係唔係 R410
無論係為左環保定係為左慳電定係為左機價
都好似搵唔到理由要買 R410 ...
doggiestyle 發表於 2024-6-24 19:55



有啲舊樓冷氣機台向窗口下面
果啲跟例就有可能裝唔到R32機

TOP