提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 fred2088 於 2024-1-27 20:09 編輯

回覆 95# fred2088

在閑魚買零件, 但都唔平, 不過平過買部二手機而最大只可以12mm帶, 舊款可以印 18mm 帶, 所以值得整返好佢


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

睇咁耐都無人買bt 910bt
直上36mm,
不過得白色, 易發黃

TOP

有, 我都發現呢個問題
贝毅泰 呢個牌子

BT Tape
jacky_chua 發表於 2024-1-2 14:49

其實正版都有 E 個問題
透明膠面係比較大, 不過大好少

TOP

回復 123 #zero-lam

多數公司才要用到36mm?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 zero-lam

多數公司才要用到36mm?

via HKEPC Reader for Android
fred2088 發表於 2024-1-29 16:42


36MM 公司好少用.,直接用普通PRINTER 大把方法,
如果印大量LABEL, 用LABEL: PRINTER機成本仲平得多

TOP

回覆 123# zero-lam


    36mm TB 有好多色 ...

TOP

本帖最後由 zero-lam 於 2024-1-29 22:41 編輯

回覆 127# fred2088
回覆 126# yesau
回覆 125# fred2088

36MM 我是來印圖案用的

TOP

好奇一問, 我見到代用 既 燙印 講明 唔可以用自動切割
但我睇brother 官網 就無講有E 個限制 link: 燙印布質標籤帶
所以用燙印既話, 用原裝brother 會比較好? (起碼唔會因為手/腦殘而用左自動切割 而令到部機出事)

TOP

回覆 129# zero-lam


    可能代用會唔同質地

TOP