回覆 105# yesau

上返9564了

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

想請教一下:
如果想張貼紙耐用啲
應否係貼紙上面再加透明膠紙做保護?
定係印完就貼上,不用再後加工?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

有邊間好用?

之前喺香港執X X買咗黃色
但係質素透明膠好差上下冇對齊 爆邊


其實都係用公司嘢但係費事claim錢


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 kaxman 於 2024-1-15 22:40 編輯
想請教一下:
如果想張貼紙耐用啲
應否係貼紙上面再加透明膠紙做保護?
定係印完就貼上,不用再後加工? :? ...
resistanceohm 發表於 11-1-2024 17:32


一般環境下就咁用已經夠保護了 , 除非你多手日日去刮下就另計

TOP

印出嚟啲字有啲花,請問可以點搞



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

印出嚟啲字有啲花,請問可以點搞  



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
resistanceohm 發表於 2024-1-17 17:13


似係色帶本身問題。熱敏頭出事應該係直。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我卷帶啱啱淘落嚟架…..換原廠果條sample 帶就無事了

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

印出嚟啲字有啲花,請問可以點搞  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
resistanceohm 發表於 2024-1-17 17:13


色帶有摺痕, 會唔會上帶有問題或者原裝已有defect, 要拆開睇.

TOP

有邊間好用?

之前喺香港執X X買咗黃色
但係質素透明膠好差上下冇對齊 爆邊


其實都係用公司嘢但係費事cl ...
251523294 發表於 2024-1-15 14:53

強行拉返貼遼而家好似OK返

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP