resistanceohm 當前離線
中級會員
TOP
251523294 當前離線
kaxman 當前離線
想請教一下: 如果想張貼紙耐用啲 應否係貼紙上面再加透明膠紙做保護? 定係印完就貼上,不用再後加工? :? ... resistanceohm 發表於 11-1-2024 17:32
hoho1986 當前離線
進階會員
印出嚟啲字有啲花,請問可以點搞 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) resistanceohm 發表於 2024-1-17 17:13
Q-Q 當前離線
Banned to Post
kwliu 當前離線
有邊間好用? 之前喺香港執X X買咗黃色 但係質素透明膠好差上下冇對齊 爆邊 其實都係用公司嘢但係費事cl ... 251523294 發表於 2024-1-15 14:53