唔想多部叉電機掗位買DEVON 5210淨機的確係最好選擇,同WU129一樣都係兩用批,但5210有索頭方便用唔同鑽嘴 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-6-11 11:28

大有油壓轉最大問題係
佢最低轉數好高
同埋頭段好暴衝,單手好難轉準個位
優點係佢力水大
嗰陣借完人哋返嚟用咗兩次之後
自己走咗去買牧田算,香港地做嘢,定位準比較重要




至於唔襟用?
我第一代牧田10.8V,已經1x年
放喺舖頭仲係行得走得

唔好插工具
定期三個月叉一次電
有排用

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

大有油壓轉最大問題係
佢最低轉數好高
同埋頭段好暴衝,單手好難轉準個位
優點係佢力水大
嗰陣借完人哋返 ...
madebyp90 發表於 2024-6-11 15:19



    我就係比大有玩死
下下鑽到移位。。。。

TOP

德力西 = 雜牌

可能買 東成 會仲好d.
mankowk 發表於 2024-6-11 14:52


謝謝前輩.但平常會用接近零.
平平地夠力就好

題外話
搵油壓鑽時.選好威克士WX380S
連電池.香港賣過千.淘寶六七百元仲配埋鑽頭小工具
完全比下去

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2024-6-11 16:34 編輯
我就係比大有玩死
下下鑽到移位。。。。
hkmand001 發表於 2024-6-11 15:24


貴嘢就係值錢在呢度
自己以前用dewalt 12v/18v
低轉順滑過 牧田

只係之後工具太少, 先轉牌子

TOP

我終於明白大家分歧點在那了,
食餐飯嘅錢
ghost2377 發表於 2024-5-8 11:33



    festools叉電嘅版本完全唔得
唔少仲要係貼牌子嘢

TOP

搵油壓鑽時.選好威克士WX380S
連電池.香港賣過千.淘 ...
BB1103 發表於 2024-6-11 16:15




在下都係淘WU380S淨機,輕巧好力價錢平,除咗冇打鑿功能同要用外置集塵器之外冇乜問題
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

至於唔襟用?
我第一代牧田10.8V,已經1x年
放喺舖頭仲係行得走得 ...
madebyp90 發表於 2024-6-11 15:19




在下都有Makita 10.8V套裝用咗約12年仲供奉緊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

在下都係淘WU380S淨機,輕巧好力價錢平,除咗冇打鑿功能同要用外置集塵器之外冇乜問題 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-6-11 18:33


除輕巧. 仲有瓷磚功能.可以在廚房鑽一兩個掛廚具.賣點大增

TOP

我就係比大有玩死
下下鑽到移位。。。。
hkmand001 發表於 2024-6-11 15:24

初入時不用震鑽mode會不會好d?

TOP

扑批好似自動波咁向高轉速同高扭力之間自動切換
最緊要唔怕螺絲或鑽窿果邊突然一夾死就倒過唻扭親手

另 ...
kanduki 發表於 2024-5-4 11:51 AM

有人唔中意用就唔中意用,见过唔少木工唔中意用

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP