本帖最後由 3K 於 2024-3-15 23:37 編輯
N年之前有網友試過8號,係完全唔掂,其實廠方建議係10-12號渦
teddybearhk 發表於 2024-3-14 10:18



    鑽7mm 信佢死得啦! 宅sir 都係測6同6.5mm

最精華果句就睇唔到"不過如垂直吊重物...........我都係會用返金屬拉爆"

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2024-3-16 07:34 編輯

回覆 99# kwliu
師兄,明白,多謝你提點,今日剛巧搵咗個水喉匠師傅上嚟幫我更換舊有廚房鋅盤水龍頭,我都略略有提及裝抽油煙機嘅事宜,同時我俾之前嗰兩粒鋼牙螺絲俾師傅睇,佢一睇就即知道係10號吋二螺絲,不過佢加咗句一吋膠塞就好似短啲啦😂,因為牆身有批蕩又有瓦仔,我當時即時同師傅講下次再轉入啲,起碼要用兩吋先得喇😅

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2024-3-16 07:12 編輯
樓主就係信唔過師傅手勢安裝完怕唔穩陣
aichun 發表於 2024-3-15 23:21

正是如此,因為當其時裝抽油煙機嘅師傅走咗之後,我循例都睇吓佢上個四口螺絲塞唔實淨,部機有啲郁,我即時call師傅,師傅話係咁,有少少郁係正常!所以我自行收多嘢收返實啲螺絲😂

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2024-3-16 07:32 編輯
鑽7mm  信佢死得啦! 宅sir 都係測6同6.5mm

最精華果句就睇唔到"不過如垂直吊重物......... ...
3K 發表於 2024-3-15 23:28

師兄,我都有留心聽書,依句說話我都聽到!不過我心諗抽油煙機嗰粒螺絲係打橫入牆身,我本人覺得就算抽油煙機會震,但怎樣可以將粒螺絲震出嚟🧐,不過較早前惠而浦嘅師傅上嚟check機嘅時候,我都問佢係咪要用拉爆,佢話係呀因為會郁所以用拉爆,所以先至搞到我條條揈,非常懊惱😅!另一位師兄提我叫我上網Google下有冇啲抽油煙機下墜事件,真係俾我摷到有一單,真係成個抽油煙機跌咗落嚟🥺😔

https://m.facebook.com/groups/oh ... /1797426797073539/?

不過Anyway點都好,都係好似師兄你所講照用膠塞(green/blue)加2吋不鏽鋼鋼牙螺絲,前邊+2粒過山螺絲傍一傍,盡量做齊所有嘢,希望可以安然渡過🤓😅

本應想用SX嘅膠塞,我徵詢代我安裝的老朋友佢話未用過咁我心諗都係用返佢慣常用開嘅算啦😂

TOP

爆炸螺絲祇能釘在石屎結構

本帖最後由 kanduki 於 2024-3-16 08:29 編輯

回覆 102# hevenktc


膠塞過長其實會有反效果
廠方規格都係要求螺絲貫通整條膠塞
像SX嘅造型向出果截唔會撐闊所以祇須揼沈就得
綠膠塞果啲就要揼凹牆面一分以免螺絲收入去果陣膠塞會撐到凸咗出唻

TOP

同掛畫一樣, 邊有人用拉爆,原廠買番來都係用膠塞配件,希望你吾好鑽到水喉重好。

TOP

本帖最後由 3K 於 2024-3-16 12:02 編輯
師兄,我都有留心聽書,依句說話我都聽到!不過我心諗抽油煙機嗰粒螺絲係打橫入牆身,我本人覺得就算抽油 ...
hevenktc 發表於 2024-3-16 07:19



睇唔過眼有人推廣低標準工程啫 , 半途出家吹水多過做嘅睇下片就當做過.
大家都淘寶有人買農民工級偷工減料貨, 有人買中高檔足料貨.
香港家用工程界越來越垃圾都係多得低標準是是但但.
香港人diy有兩種 , 一種係窮. 一種係睇唔過眼低標準"讀唔成書半途出家技工"嘅安裝標準 , 有料有技術都去晒做商業工程.
以前係ifc2 , icc 日日接觸都係所有行頭頂尖份子. 所以做任何嘢都要求高.
點解youtube 陳CF 多人讚, 一個P CF多人鬧 , 就係一個沉實有料水喉專科, 一個吹水輕佻是是但但,

另外之前都答咗重點, 前面有嘢旁無所謂.


ps: 香港日日幾單自殺死人都唔係單單賣報紙 , 何況呢d家居意外. 用來做例證真係得啖笑. 好在你又識上網搵 .
https://youtu.be/pDbfL1ZmLn4?si=15PNr6Dninynt71X
7:25 所講 經驗 數據 實踐 缺一不可

TOP

好多國家啲屋都係用緊木同石膏板, 吾通又用拉爆?吾同埸合吾同要求等於高鐵粒鏍絲都吾係家用標準。

TOP

本帖最後由 3K 於 2024-3-16 13:10 編輯
好多國家啲屋都係用緊木同石膏板, 吾通又用拉爆?吾同埸合吾同要求等於高鐵粒鏍絲都吾係家用標準。 ...
AAA1 發表於 2024-3-16 12:40




追晒POST 先啦.
睇形狀睇受力方向呀!

木牙入木龍骨同膠塞用"漲緊摩擦力" 比"外拉力" ?

TOP

有冇人識計條數出來未?討論巳過100樓了

TOP