淘粒PT-P710 電都要 2百幾人仔
kaxman 發表於 2024-1-4 13:55


我見 4百幾?

TOP

我見 4百幾?
Kin_2012 發表於 4-1-2024 14:32


你係咪用粒電型號去搵 ?

TOP

你係咪用粒電型號去搵 ?
kaxman 發表於 2024-1-4 14:42


TOP

本帖最後由 kaxman 於 2024-1-4 18:19 編輯

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

日馬PT-P710BT  ¥9,564 now  比之前平多 ¥400
resistanceohm 發表於 2024-1-4 11:33


依家¥9,109 又平左,仲平過BLACK FIRDAY ,連埋運都先59X

TOP

回覆 105# yesau

P300BT 都平咗 4336yen
抵玩

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 106# resistanceohm


    不用 Shipping fee to HK ?

TOP

回覆 107# fred2088

要呀

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

kaxman 發表於 2024-1-4 16:55


都差唔多 300... 接近買新機連電連運費的一半

TOP

依家¥9,109 又平左,仲平過BLACK FIRDAY ,連埋運都先59X
yesau 發表於 2024-1-9 23:54


好抵...

TOP