大有5401電池too bad
我當時差不多同你一樣2017
有2粒5.0A電,買左1000人仔
結果2023年想用
電池出汁,用 ...
hkmand001 發表於 2024-6-10 23:17



    大有電池用Samsung SDI 18650應該唔差,估計真係太耐冇用死(最少每年用一次)。威克士只有5.0、8.0用緊Samsung,其餘用飛鵬

TOP

大有電池用Samsung SDI 18650應該唔差,估計真係太耐冇用死(最少每年用一次)。威克士只有5.0、8.0用 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-6-11 01:03



    前一代2017年唔係三星芯
而係國芯,宜家都係分得好清
三星芯貴D。有兩個版本

TOP

本帖最後由 skydreamer888 於 2024-6-11 04:05 編輯

我有大有5401,想問想買多支鑽,主要上螺絲,有可能鑽木或鑽鋁或鐵,但唔係成日用,看門口多,想問有冇建議

TOP

回覆 93# skydreamer888

除了電池唔耐用之外,非常好力,性價比

https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=b7qs1kb6beb

TOP

回覆 94# teddybearhk

如果已經有大有20V電池,再買5210鑽(淨機)很平,我幾乎睇漏左添

TOP

唔想多部叉電機掗位買DEVON 5210淨機的確係最好選擇,同WU129一樣都係兩用批,但5210有索頭方便用唔同鑽嘴,只係上螺絲冇WU129咁方便

TOP

感謝Blush Lai,HappyChanbb前輩🙏

TOP

貪平.搵到支德力西3X14.無見負評.200有找.用完看下門口

TOP

請問邊度買Hilti 有優惠? 謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

貪平.搵到支德力西3X14.無見負評.200有找.用完看下門口
BB1103 發表於 2024-6-11 13:45



    德力西 = 雜牌

可能買 東成 會仲好d.

TOP