Bluth_Lai 當前離線
死宅一名
中級會員
大有5401電池too bad 我當時差不多同你一樣2017 有2粒5.0A電,買左1000人仔 結果2023年想用 電池出汁,用 ... hkmand001 發表於 2024-6-10 23:17
TOP
hkmand001 當前離線
進階會員
大有電池用Samsung SDI 18650應該唔差,估計真係太耐冇用死(最少每年用一次)。威克士只有5.0、8.0用 ... Bluth_Lai 發表於 2024-6-11 01:03
skydreamer888 當前離線
teddybearhk 當前離線
初級會員
BB1103 當前離線
一擊顏射 當前離線
mankowk 當前離線
貪平.搵到支德力西3X14.無見負評.200有找.用完看下門口 BB1103 發表於 2024-6-11 13:45