回覆  Kin_2012

直運貴少少,但sold by Amazon 直運較有保障
同埋直運有得退稅
睇bns 應該3.7lb,轉運定 ...
resistanceohm 發表於 2024-1-1 18:32


咁買都直運

而定睇緊粒電,壞左要換都幾貴

TOP

回覆 67# idolclub


    現在正想辦法3D 打印個膠輪 ...

TOP

本帖最後由 jacky_chua 於 2024-1-2 14:54 編輯
請教各位Brother用家:
代用標籤色帶, 成品表層(透明) 貼在底層(i.e. 白色) 合一,
細看有上下邊輕微移位 (0 ...
Cheerman 發表於 2023-11-23 09:23


有, 我都發現呢個問題
贝毅泰 呢個牌子

BT Tape

TOP

Pt710bt 日馬又做低過10k yen
減稅連香港直運約$650hkd
有興趣師兄可留意吓



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
resistanceohm 發表於 2024-1-1 13:46


直運抵,送到上門
上次我集運計4磅,$76

TOP

回覆 92# fred2088


    都是去 TB 找找先, 可能一個幾毫 可以救得反 ...

TOP

本帖最後由 resistanceohm 於 2024-1-4 11:47 編輯

日馬PT-P710BT  ¥9,564 now 比之前平多 ¥400

TOP

日馬PT-P710BT  ¥9,564 now  比之前平多 ¥400
resistanceohm 發表於 2024-1-4 11:33



正, 原過粒電的問題有無解決方法?

TOP

回覆 97# Kin_2012


    請問有咩問題?

TOP

回覆  Kin_2012


    請問有咩問題?
resistanceohm 發表於 2024-1-4 12:38


專用電,超貴,同機價差無幾。

唔見有代用, 網上又搵唔到自爆膠殼的成功案例 / 教學

TOP

本帖最後由 kaxman 於 2024-1-4 13:58 編輯

淘粒PT-P710 電都要 2百幾人仔

TOP