而家用唔到NSU,佢話要去到今晚9:00先用到,莫非…?

TOP

本帖最後由 alax 於 2010-9-3 11:29 編輯

up完v30 就Helloox2.03  唔work
2.04 beta 一直卡在"applying patches"

TOP

我上年12月買果批, 仲未俾我up啊 (wilson good)

TOP