我部仲未有得update.........
nokia 真係屎,要分咁多批

TOP

本帖最後由 kckh 於 2010-6-11 00:09 編輯

部機過咗保...已成功改code UPDATE to v50

TOP

收到nokia 個sms  今朝updata 左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kckh 於 2010-6-12 00:47 編輯
not for those who bought it last year
buoku 發表於 2010-6-11 21:50

師兄如果過咗保...不如改code upgrade...up完影相又可以set無聲...每次影相果下聲真係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

up完影相又可以set無聲.???

Now I use sound #4 (beep)
buoku 發表於 2010-6-12 10:36


(轉自PhoneHK)
關掉拍攝聲響設定

功能表 --> 設定 --> 個人化 --> 操作模式 --> (揀選當前使用的模式) --> 選項 --> 個人化選擇 --> 警告音 --> 關

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP