just tried 4.4.4 is still ok

TOP

Nokia C2 唔入卡, 唔登入任何account
用街邊wifi 下載apk
每次嘟完抆電
應該符合你要求

如參考返運動場 ...
slsso 發表於 2021-2-10 17:09


唔駛留名?

TOP

唔洗咁麻煩, 收埋自己, 邊度都唔好去就最好
chopper 發表於 2021-2-10 18:12



    其實現在也差原多啦, 但至少可能要去換證等等.

TOP

用3星佪安全資料夾裝
防唔防到佢?

TOP

其實個 "安全資料夾" (KNOX?) 是如何用. 同主SYSTEM SHARE 了乜?

TOP

用3星佪安全資料夾裝
防唔防到佢?
csw616472 發表於 2021-2-10 18:30

防不到網絡,但可以用另一個VPN。

via HKEPC Reader for Android

TOP

D餐廳員工好快會發現: 點解而家香港人都用埋晒D又殘又舊既手機?

TOP

其實個 "安全資料夾" (KNOX?) 是如何用. 同主SYSTEM SHARE 了乜?
t1174-3 發表於 2021-2-10 18:31

等於用兩部電話,可用不同Google帳號,但電話通話紀錄、SMS、網絡不可分開。

via HKEPC Reader for Android

TOP

just tried 4.4.4 is still ok
wuchihangfox 發表於 2021-2-10 06:25 PM

咁好
官個網寫要8.0
比佢fake咗

TOP

i tried using galaxy MEGA2

TOP