用IPt 同NOTEBOOK 試過, 佢地上網速度無分別.
但係部MS 上網明顯慢咗好多

TOP

回復 61# iankee


    2.2後好似要用WI-FI 11,13,14頻道

TOP

個G.O.T OpenRecovery V2.0都係用RSD flash入去
我flash左上GOT 2.2,都ok~

TOP

請問Voice Commands係/system叫咩名? 可唔可以删左佢?

TOP

回復  iankee


    2.2後好似要用WI-FI 11,13,14頻道
a886 發表於 2010-10-17 23:18



    即係個ROUTER轉頻道??
詳細D講講~~~THX

TOP

回復 65# iankee


    你要係ROUTER轉番WI-FI既頻道係11,13,14其中一段

TOP

回復  iankee


    你要係ROUTER轉番WI-FI既頻道係11,13,14其中一段
a886 發表於 2010-10-18 00:12



    痛苦...都係無乜分別...
由佢啦, 唔該曬好巴打

TOP

試試先得~~~

TOP

佢個recovery好多野玩,唔過唔識玩= =

TOP

先flash Rom,後裝recovery?

TOP