iankee 當前離線
中級會員
TOP
a886 當前離線
特級會員
chiu2003 當前離線
wahyan 當前離線
進階會員
回復 iankee 2.2後好似要用WI-FI 11,13,14頻道 a886 發表於 2010-10-17 23:18
回復 iankee 你要係ROUTER轉番WI-FI既頻道係11,13,14其中一段 a886 發表於 2010-10-18 00:12
coffeewah 當前離線
leoleotse 當前離線