剋星 當前離線
進階會員
TOP
bw706 當前離線
peter_chan 當前離線
請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗 ... bw706 發表於 2019-1-7 01:37
留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。 搵過CSL﹐他們話自己用 ... peter_chan 發表於 2019-1-7 12:07
ronald 當前離線
ひ.み.つ
特級會員
我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK) ronald 發表於 2019-1-23 20:59