7PLUS 呢幾日有正式版9.0
佢個WHATSAPP 好怪...
D人係GP 度SD 訊息出黎  通知只會顯示邊個人講咩野.又唔顯示邊個GP
又分唔到係個人SD出黎比你定係SD落GP

TOP

請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗

TOP

請問有冇師兄部Nokia 6.1用緊3上台卡?早兩日上台後一路都冇VoLTE顯示,而設定入面係開咗  ...
bw706 發表於 2019-1-7 01:37



    留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用過8.0及9.0的DEMO機試過正常﹐我話我仲有問題﹐他們話會再check﹐但係無回音。

在上個月有每月更新﹐神奇事就出現﹐VoLTE就重現了。

TOP

留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用 ...
peter_chan 發表於 2019-1-7 12:07

我已經係12月個9.0,但都係冇VoLTE,唔知係咪因為個台唔支援,是關香港網絡商成日唔update VoLTE/VoWiFi,問過3 iChat又答啲Outdate野比我

TOP

留意我前文﹐古怪事係我升了9.0後﹐用CSL的原先係有VoLTE的﹐就無左VoLTE。

搵過CSL﹐他們話自己用 ...
peter_chan 發表於 2019-1-7 12:07

啱啱更新咗1月份安全性更新後就出到VoLTE

TOP

我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK)

TOP

我反而係冇VoWifi (一直冇) (CMHK)
ronald 發表於 2019-1-23 20:59



    VoWIFI﹐這部機根本唔支援

TOP