家陣唔要既手機多的是.. 煩就係煩要帶多部機出街嗟...
wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:35

我帶3部電話,問題應該不大,但全部安卓機都有登錄Google帳號。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我帶3部電話,問題應該不大,但全部安卓機都有登錄Google帳號。

via HKEPC Reader for Android ...
daemongmong 發表於 2021-2-10 15:37


咁咪開個吉既 GOOGLE ACCOUNT ..

BTW, 可能少少離題.. ANDROID 就話可 APK ... 咁生果點搵個 IPA ?

TOP

我帶3部電話,問題應該不大,但全部安卓機都有登錄Google帳號。

via HKEPC Reader for Android ...
daemongmong 發表於 2021-2-10 15:37


我就係連google帳號都唔想開

TOP

我就係連google帳號都唔想開
FT907 發表於 2021-2-10 15:42


咁上文有人用到 APK 嘛.. 咁咪得囉.. 但 UPDATE 後 MAKESURE 有人會放個 APK 出黎

TOP

點解唔買部太空機哩
wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:33



    因為唔想帶多部機出街囉

TOP

咁上文有人用到 APK 嘛.. 咁咪得囉.. 但 UPDATE 後 MAKESURE 有人會放個 APK 出黎 ...
wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:43



    其實反正都唔打算將資料上載,  up 唔update 個 apps 又有乜關係呢?
除非scan唔到架啫!,  而且scan唔到, 絕對唔係用家嘅問題!  我點識咁多嘢?
我淨係識得開個apps, 隊個電話埋去, 就係咁簡單! 我乜都唔識!

TOP

因為唔想帶多部機出街囉
FT907 發表於 2021-2-10 15:44


你第一個POST 已經話左要一部無野既機喇..  咁最終都要係帶兩部... 無得走雞架喇..

TOP

我就係連google帳號都唔想開
FT907 發表於 2021-2-10 15:42

LineageOS有不附帶Google app的版本,只可用第3方app store。

via HKEPC Reader for Android

TOP

總結.. 一部吉機 用 飛行模式 沒問題嗎?

TOP

你第一個POST 已經話左要一部無野既機喇..  咁最終都要係帶兩部... 無得走雞架喇.. ...
wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:47



    當然如果能夠合法地scan到個碼,  又唔會涉露個人資料嘅情況之下, 用一部機嘅就最好啦.  
帶兩部機只係second option

TOP