daemongmong 當前離線
進階會員
家陣唔要既手機多的是.. 煩就係煩要帶多部機出街嗟... wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:35
TOP
wuchihangfox 當前離線
我帶3部電話,問題應該不大,但全部安卓機都有登錄Google帳號。 via HKEPC Reader for Android ... daemongmong 發表於 2021-2-10 15:37
FT907 當前離線
我就係連google帳號都唔想開 FT907 發表於 2021-2-10 15:42
點解唔買部太空機哩 wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:33
咁上文有人用到 APK 嘛.. 咁咪得囉.. 但 UPDATE 後 MAKESURE 有人會放個 APK 出黎 ... wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:43
因為唔想帶多部機出街囉 FT907 發表於 2021-2-10 15:44
你第一個POST 已經話左要一部無野既機喇.. 咁最終都要係帶兩部... 無得走雞架喇.. ... wuchihangfox 發表於 2021-2-10 15:47