提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁耐以黎未見過人Scan過 哂撚氣啦
tom10394 發表於 2021-2-10 14:55



    唔係強制, 就梗係一定唔scan啦.
不過遲啲會唔會強制呢..(例如而家已經醞釀緊, 入政府管理嘅大樓都要強制scan)
咁就要做好準備

TOP

請不要離題,本文只討論app使用上問題,不宜討論app背後的用意。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 daemongmong 於 2021-2-10 15:28 編輯
咁耐以黎未見過人Scan過
tom10394 發表於 2021-2-10 14:55

請小心言論,不可使用粗言字。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 FT907 於 2021-2-10 15:32 編輯
因辦公地點我要負責做測試qr code, 樓主所講方法已用了兩個多月. 買了部二手手機factory reset了, 無add go ...
clamchowder 發表於 2021-2-10 14:59



    冇錯喇,  就係想問呢樣嘢!
只有你答得最清楚,  同埋提供到正確嘅答案畀我.
thank you.

再想問多少少,,  如果每隔一星期做factory reset, 再裝嗰個黑心apps,  會唔會好麻煩呢?
同埋係咪所有資料(  假設所有對外通訊都冇開,  e.g. 冇開藍牙,  冇開wi-fi,  冇插sim卡)情況之下, 都唔會再有記錄外洩?

TOP

個港共政府實有一日逼人裝
依家已經傳緊農曆新年後晚市堂食要scan, 諗定對策差唔多

我要睇吓root 機後可 ...
Once 發表於 2021-2-10 15:04


你就畀其他人有遠見得多啦!  我同你睇法一樣.  強制係遲早嘅事,   一定要預先做好防範, 以免變成政府監控嘅目標.

TOP

因辦公地點我要負責做測試qr code, 樓主所講方法已用了兩個多月. 買了部二手手機factory reset了, 無add go ...
clamchowder 發表於 2021-2-10 14:59


即係裝 APP 時不需要個人資料?
謝謝你的分享.

TOP

個港共政府實有一日逼人裝
依家已經傳緊農曆新年後晚市堂食要scan, 諗定對策差唔多

我要睇吓root 機後可 ...
Once 發表於 2021-2-10 15:04


點解唔買部太空機哩

TOP

家陣唔要既手機多的是.. 煩就係煩要帶多部機出街嗟...

TOP

冇錯喇,  就係想問呢樣嘢!
只有你答得最清楚,  同埋提供到正確嘅答案畀我.
thank you.

再想問多少 ...
FT907 發表於 2021-2-10 15:27


佢都用緊飛行模式喎... 咁都仲可以洩?

TOP