得左,真係壞檔案!
而家係差個SD卡唔知點解插USB會睇唔曬D FILE!用CARD READER同FILE MANAGER又睇到, ...
HANDSOMEMAN 發表於 2010-12-16 15:48


用手機format張卡啦

TOP

我up左2.2但唔知點解來電唔響唔震,求救thx :(

TOP

用手機format張卡啦
200801 發表於 2010-12-16 21:50


試過但都係咁,插USB陣睇到DevIcon.fil同DevLogo.fil雨個FILE

TOP