200801 當前離線
時也 命也 運也
中級會員
得左,真係壞檔案! 而家係差個SD卡唔知點解插USB會睇唔曬D FILE!用CARD READER同FILE MANAGER又睇到, ... HANDSOMEMAN 發表於 2010-12-16 15:48
TOP
rundog 當前離線
初級會員
HANDSOMEMAN 當前離線
用手機format張卡啦 200801 發表於 2010-12-16 21:50