回覆  高登阿伯

我用返nova, 一切回復『正常』
bbsen 發表於 2018-11-10 09:48


我用晒原裝無改,無用其他launcher,改到七彩。

TOP

回覆 20# 高登阿伯


    我亞媽有部 nokia 7﹐暫時未有更新﹐但係又搵唔到唔自動去check & download 的選項﹐有無邊個位去設定?

錄音功能對她好緊要﹐唔想她用唔到此功能。

上pie要再習慣﹐都勉強可以硬食的。


PS. 我公司部 6.1﹐都提我更新OS 成個星期﹐我暫時都係食硬唔reboot手機而不更新。
只怕唔知幾時我真係要reboot而要花時間被迫更新。

TOP

本帖最後由 bbsen 於 2018-11-10 12:17 編輯

回覆 21# 高登阿伯


   up咗上9.0最煩係上面個時間bar同最下面個google bar.... 冇得remove...UI冇咩customization。。。
無得改行數, 我鍾意一個畫面有齊我鍾意用嘅apps +埋一d info widgets...
行緊6x7 + bookmark同keep note widgets, 方便好多。
暫時nova係最好嘅選擇,主頁再tap多下home就lock機, 唔駛吓吓按power制...
個launcher 嘅size好似係7MB以下, 好順暢。

TOP

用緊9.0
感覺怪怪地,例如鎖屏收到Whatsapp, 啲字大到呢好似爭人錢俾人追數咁

TOP

回覆 24# dvd-rw

確實係有d嘢唔多完善咁,上面pull down menu竟然連NFC on off都無... 有d唔方便。

TOP

回覆  dvd-rw

確實係有d嘢唔多完善咁,上面pull down menu竟然連NFC on off都無... 有d唔方便。 ...
bbsen 發表於 10-11-2018 12:17



我諗佢原生真係預你一開就長開

TOP

回覆  高登阿伯


    我亞媽有部 nokia 7﹐暫時未有更新﹐但係又搵唔到唔自動去check & download 的選項 ...
peter_chan 發表於 2018-11-10 11:04


我都揾唔到停用自動更新選項,只有靠停用WIFI去推遲更新。

TOP

回覆  高登阿伯


   up咗上9.0最煩係上面個時間bar同最下面個google bar.... 冇得remove...UI冇咩customi ...
bbsen 發表於 2018-11-10 11:04


多謝介紹。

TOP

回覆 28# 高登阿伯


  佢係最出名嘅launcher之一,so far好穩定, 好好用。

TOP

反而抵死的是7+beta到現在仲未有正式版可升
cpk 發表於 2018-11-7 11:38



    岩岩入左手一部...點樣申請P BETA.定係邊DL?

TOP