去咗旺角 csl. 大舖問,
佢叫我上樓上搵師傅問下,
以為有機,
首先佢同樓上師兄一樣,
見我個 "H" 就話已經行緊 3G 啦 ~
跟住我就 search network 俾佢睇,
結果同張圖一樣只見 csl.(2G),
點知佢話:
"呢度 search 出嚟意思唔係話只接到 csl.(2G),
而係除咗我已連接咗嘅 csl.(3G) 之外,
仲可以有咩其他 network 可選 ....."
我當堂無語, 心諗:"唔係卦 .... ?!"
仲好懷疑佢嘅專業添 ....
不過, 我,再話成日斷線,
佢就建議下可以免費換 sim .... (每月一次機會)
咁, 我諗, 既然有可能係 sim 問題,
就試下自己換另一張 csl. sim 試咗先,
真係唔得就再去換 sim ! |