回復 19# 回憶是很痛苦


    今次唔關我事~我要原生OK

TOP

本帖最後由 回憶是很痛苦 於 2010-10-17 16:22 編輯

回復 20# keaan91

原唔係個個App都可以裝入卡
要個App支援先得
我用舊App2SD係唔係都可以裝入卡
==============================
Updata.....
我會試下呢個App
因為之前原生App2SD俾左個唔好既印象我,所以我一直blacklist佢

TOP

幾時會有教學呀??

TOP

回復 23# georgechung


    依個易過哂之前既ROM
整係DOWN 過SPF用RSD 刷入去完成

TOP

大家有冇裝GOT theme呢?

TOP

theme要點裝??

TOP

回復 25# wahyan
我裝左
型到爆

TOP

想問下係唔係都係要flash返2.1 +2.01recovery先再flash呢個sbf????

TOP

回復 28# milestonekk

唔洗
呢個ROM 會升級kernel
佢既安裝方法同一般既sbf無分別佢會順手裝埋2.0.1 recovery
用緊2.1既朋友一樣可以直升
唔洗再好似之前咁麻煩

TOP

回復 27# 回憶是很痛苦


    電話超型XD

TOP