RX121 當前離線
中級會員
TOP
mikepang 當前離線
進階會員
goofyz 當前離線
回復 goofyz 有無可能support touchwiz做得好啲? 我都幾想起note 3度用, 宜家因起note上唔太stable,所以 ... mikepang 發表於 2014-2-5 14:14
bw706 當前離線
如彈 apps 請試試移除再裝過 (或移除所有 widget再放過),可能因為彈 app 所以轉唔到地點 仲未諗到 ... goofyz 發表於 2014-1-23 11:58
今日由屯門去元朗 冇click入去 冇彈apps widget都係唔識轉地點 都係要click入去先得 ... bw706 發表於 2014-2-7 22:19
你點知 Widget 轉唔到地點? widget 應該無顯示地點喎? goofyz 發表於 2014-2-10 09:20
因為我係屯門同元朗睇最高同最低溫度都係一樣 係元朗個陣禁左幾次widget都係冇變 入apps主頁就自動轉 出 ... bw706 發表於 2014-2-10 18:54
以前佢識 update? 你有冇轉過電話? goofyz 發表於 2014-2-10 20:28