試過了,一樣唔得. installation unsuccessful
nhin 發表於 2010-11-4 22:36



    試下uninstall update

TOP

回復 256# a886


  我得左喇 clean cache後成功安裝

TOP

目前大家的問題係唔係有以下幾個?

1. WIFI 有CONNECTION的問題?
2. 食電快左?
3. 有時個MON會黑左
4. 有時個MON會捽完都冇反應

重有冇?

TOP

目前大家的問題係唔係有以下幾個?

1. WIFI 有CONNECTION的問題?
2. 食電快左?
3. 有時個MON會黑左
4. 有時 ...
klhk 發表於 2010-11-5 12:09



    1.) 自家wifi無乜問題, 出便pccw果d加密左既就時唔時都fail, 要connect多幾次先得
    2.) 還好...(我降壓到54mv/52mv超到900mhz)
    3.) 岩岩flash完會, e+好似冇試過
    4.) 咁又無喎...

TOP

目前大家的問題係唔係有以下幾個?

1. WIFI 有CONNECTION的問題?
2. 食電快左?
3. 有時個MON會黑左
4. 有時個MON會捽完都冇反應
klhk 發表於 5-11-2010 12:09



1)無
2)依個....可以話有可以話無,如果同2.1差唔到,但同CM6比真係食電咗
3)無
4)無

TOP

本帖最後由 klhk 於 2010-11-5 17:14 編輯
1)無
2)依個....可以話有可以話無,如果同2.1差唔到,但同CM6比真係食電咗
3)無
4)無 ...
a886 發表於 2010-11-5 15:44


打錯...

TOP

TOP

回復 267# klhk


   係呀~MIX 都原本GOT有CT變咗CM6 會無CT LO

TOP

root explorer 入system/app delete facebook.apk
reboot後再係market install 1.4 facebook(不過我係手動 ...
akitohk 發表於 2010-11-4 22:59



thx,搞掂左
用root explorer del左就咁安係唔得,
要安返舊既version facebook 再update先得...

TOP

回復  willsmith

呢個係原生2.2 APP2SD既缺陷要
無辦法解決
除非轉用舊果隻APP2SD如果唔係實慢
除左慢外 ...
回憶是很痛苦 發表於 2010-10-21 16:12



   咁呢個2.2有冇得用舊的APP2SD?

TOP