seed00 當前離線
精靈大師
中級會員
試過了,一樣唔得. installation unsuccessful nhin 發表於 2010-11-4 22:36
TOP
sunfire 當前離線
klhk 當前離線
進階會員
目前大家的問題係唔係有以下幾個? 1. WIFI 有CONNECTION的問題? 2. 食電快左? 3. 有時個MON會黑左 4. 有時 ... klhk 發表於 2010-11-5 12:09
a886 當前離線
特級會員
目前大家的問題係唔係有以下幾個? 1. WIFI 有CONNECTION的問題? 2. 食電快左? 3. 有時個MON會黑左 4. 有時個MON會捽完都冇反應 klhk 發表於 5-11-2010 12:09
1)無 2)依個....可以話有可以話無,如果同2.1差唔到,但同CM6比真係食電咗 3)無 4)無 ... a886 發表於 2010-11-5 15:44
nhin 當前離線
初級會員
root explorer 入system/app delete facebook.apk reboot後再係market install 1.4 facebook(不過我係手動 ... akitohk 發表於 2010-11-4 22:59
回復 willsmith 呢個係原生2.2 APP2SD既缺陷要 無辦法解決 除非轉用舊果隻APP2SD如果唔係實慢 除左慢外 ... 回憶是很痛苦 發表於 2010-10-21 16:12