masseffect 當前離線
進階會員
試過轉落oepay正常,幾方便 支持寶hk 要點轉法? 選銀行度就話要認證 剛剛試用充值帳號入就打回頭 ... 122003 發表於 2018-10-7 13:05
TOP
122003 當前離線
OEPAY 一樣要認證 用得FPS 一定要認證,因為係實名嘅 masseffect 發表於 2018-10-7 13:14
OEPAY 無認證到,佢直接出個帳戶號碼 去網銀轉錢入去又正常,佢又寫 FPS OUT =========== 認證張證件相可 ... 122003 發表於 2018-10-7 13:27
bbsen 當前離線
chue 當前離線
特級會員
outdays 當前離線
中級會員
個問題係政府想推向世界 chue 發表於 2018-10-7 18:18
b150ma 當前離線
shal 當前離線
唉~係我不知情既情況下,我一向都無用OEPAY,一定無上傳身份證... 自動升左上 plus... ... b150ma 發表於 2018-10-7 19:30