回覆  pimp1234


    已Root就不用經adb set嘢? 謝謝Ching謝
vine1991 發表於 2018-3-14 17:29

係, 佢直接同你搞掂

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔知依個app同prevent running 有咩唔同呢

TOP

唔知依個app同prevent running 有咩唔同呢
okt04125 發表於 2018-3-16 02:16



    same author...睇訪問,因為7.0用唔到之前佢搞果個app,加上佢想整一個唔使root就用到嘅prevent running,所以就搞咗黑域,順便將prevent running賣咗俾其他team。不過佢自己都話黑域root咗係最好用(起碼唔使下下reboot就過電腦啊嘛。。出街果陣冇電真係好麻煩。雖然佢而家出咗一個激活器,唔使過電腦都用得,不過得taobao有賣)

TOP

回覆 11# pkf


    感謝Ching,已經用緊!

TOP

紅米note 4 已開神隱,
試加埋呢個黑域,
好明顯拉長大半日
stephen3141 發表於 2018-3-15 13:49


小米本身有 自啓動管理,使乜另外裝。

TOP

用左等同廢左mulititask

TOP

用左等同廢左mulititask
andy12001 發表於 2018-3-18 08:49


呢樣嘢,iphone 都有,點會無咗multi tasking。

TOP

小米本身有 自啓動管理,使乜另外裝。
panda360 發表於 2018-3-18 06:21



    黑域會好用啲咯。。不過強國牌有自己嘅嘢,的確唔係必須裝呢個app。但係如果用緊sony,Samsung,LG之類嘅機,我覺得裝同唔裝嘅區別真係好大。
申利:用緊sony,部z5之前諗住廢咗,裝完黑域即刻順曬又冇咁熱

TOP

雖然唔知關唔關依個app事
不過用咗佢之後
我啲app 終於唔會無啦啦死哂

之前啲app差唔多每一個鐘就全部清一次,好似爆ram咁
但明明仲有大把ram剩

總之依家部機終於正常返

TOP

黑域會好用啲咯。。不過強國牌有自己嘅嘢,的確唔係必須裝呢個app。但係如果用緊sony,Samsung,LG ...
pimp1234 發表於 2018-3-19 13:14



    所以我之前,唔敢轉返其他牌子機。

TOP