無雙 當前離線
初級會員
回復 無雙 我都想佢"真係出" official 2.2... if it really stick to the schedule. 11 月出tr ... keaan91 發表於 2010-10-17 15:44
TOP
a886 當前離線
特級會員
回復 回憶是很痛苦 啱啱上咗~玩緊個open recovery,好似有好多可以SET ... a886 發表於 2010-10-17 15:02
回復 keaan91 可能真係要年尾先出官方2.2 依家先開始測試~ 仲有WO,依個係2.2.1,唔係2.2WO~ 我最驚M ... a886 發表於 2010-10-17 15:53
keaan91 當前離線
中級會員
wahyan 當前離線
進階會員
回憶是很痛苦 當前離線