edward1906 當前離線
進階會員
點解上MYTV睇野,揀左之後自動彈番去MYTV首頁既? edward1906 發表於 2010-10-21 15:40
TOP
回憶是很痛苦 當前離線
willsmith 當前離線
中級會員
回復 willsmith 呢個係原生2.2 APP2SD既缺陷要 無辦法解決 除非轉用舊果隻APP2SD如果唔係實慢 除左慢外 ... 回憶是很痛苦 發表於 2010-10-21 16:12
回復 edward1906 較返你個瀏覽器既User agency去Desktop就可以 回憶是很痛苦 發表於 2010-10-21 23:06
keaan91 當前離線
netmen 當前離線