想問大家睇flash的情況如何
我超左去800MHz
無論睇mytv tvb 定係 生果動新聞都係窒
係咪要超到1GHz先會順?

TOP

回復 140# laicphk


    FIX 緊~

TOP

回復 141# willsmith


    TVB 你拎N1 都會LAG~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 142# a886

佢OFFICIAL話裝返個舊FB APP, 但係佢而家個FB好似係跟住個ROM, 我UNINSTALL唔到1.3.2, 搞到裝唔到FB 1.2

TOP

回復 145# keung4k

你有冇ROOT 到呀?
如果未,就用OPENRECOVREY 2.0 ROOT 咗佢~
用Root Explorer 入system/app/ 裏面DEL 果FACEBOOK.APK

TOP

上網果陣時個multi touch 好lag
有冇得解決?

TOP

回復 147# chrisstrong


   你咩 browser 上網?
我用內置同skyfire 都OK 順WO~

TOP

我用內置browser
會唔會有關flash事?

TOP

回復 149# chrisstrong


    我都有裝flash同air~
我用600/550 mhz

TOP