正宗球迷 當前離線
進階會員
TOP
wheno 當前離線
lombard 當前離線
回復 lombard Haha~ Thanks! But last time I recommend "Coredroid" was really so so And I'm ... jerryjazz 發表於 2011-2-8 00:11
foreverlinus 當前離線
中級會員
I am trying RAFDROID HD 3.0 now and its seems smoother than CoreDroid 1.1. Will give Nexus a try n ... lombard 發表於 2011-2-9 21:09
Is Rafdroid ROM has HTC Sense? Thanks... BTW, Coredroid will release 1.2 tonight or tomorrow... ... wheno 發表於 2011-2-9 21:42
leong0614 當前離線
十三 當前離線
iSense.hk
Banned
marmot 當前離線
呀玄 當前離線