alexngai 當前離線
進階會員
回復 slt 只係需要多2樣功能: WIFI同GPS... 不過依家D主流手機愈出愈勁, 價錢亦相對提高, 但我又用唔著咁高效能既手機...煩惱緊... edenli 發表於 2012-12-22 21:49
TOP
slt 當前離線
都唔知NOKIA出咁多S40 LOW END機做乜X! Sonyvaiolink 發表於 2012-12-22 22:36
wai8741 當前離線
中級會員
望月小妖 當前離線
姑姑!要相信過兒會長大!
206 香港係咪唔會出行貨? wai8741 發表於 2012-12-26 23:50
timothychu 當前離線
Moderator
Sonyvaiolink 當前離線
Nokia 都要清左堆 X1-01, C2-00, 101, 110, 112 舊貨先啦. timothychu 發表於 2012-12-27 10:55
dennix 當前離線
X1-01已找不到行貨 Sonyvaiolink 發表於 2012-12-27 13:06
回復 slt 想要一部好似NOKIA 5800咁既電話... PS. 現時我用緊NOKIA 5300, 用左5年幾都仲100 ... edenli 發表於 2012-12-22 21:49
Fortress仲見到,你想買? dennix 發表於 2012-12-28 02:45
問過三間有放模型的都話無貨 Sonyvaiolink 發表於 2012-12-30 19:59