回復  slt
只係需要多2樣功能: WIFI同GPS...
不過依家D主流手機愈出愈勁, 價錢亦相對提高, 但我又用唔著咁高效能既手機...煩惱緊...
edenli 發表於 2012-12-22 21:49

整部二手Android低階機玩下都好。
我之前用五百幾買左部Motorola Milestone,效能比依家D機王差九條街,但係有Wifi,GPS,大量Android Apps,真係好好玩。

TOP

本帖最後由 slt 於 2012-12-29 23:45 編輯
都唔知NOKIA出咁多S40 LOW END機做乜X!
Sonyvaiolink 發表於 2012-12-22 22:36


S40 LOW END機, 主要係賣去東南亞和南亞。

好似 205 咁用 QWERTY 的,外傭用來打 SMS 或 Whatsapp 唔知幾正。菲律賓文同印尼文都係用26個字母寫。

TOP

206 香港係咪唔會出行貨?

TOP

206 香港係咪唔會出行貨?
wai8741 發表於 2012-12-26 23:50


短期唔會

TOP

206 香港係咪唔會出行貨?
wai8741 發表於 2012-12-26 23:50



    Nokia 都要清左堆 X1-01, C2-00, 101, 110, 112 舊貨先啦.

TOP

Nokia 都要清左堆 X1-01, C2-00, 101, 110, 112 舊貨先啦.
timothychu 發表於 2012-12-27 10:55

X1-01已找不到行貨

TOP

X1-01已找不到行貨
Sonyvaiolink 發表於 2012-12-27 13:06



    Fortress仲見到,你想買?

TOP

回復  slt



    想要一部好似NOKIA 5800咁既電話...

PS. 現時我用緊NOKIA 5300, 用左5年幾都仲100 ...
edenli 發表於 2012-12-22 21:49


節x
X6 16g$899

TOP

Fortress仲見到,你想買?
dennix 發表於 2012-12-28 02:45



    問過三間有放模型的都話無貨

TOP

問過三間有放模型的都話無貨
Sonyvaiolink 發表於 2012-12-30 19:59



    旺角新世紀廣場個間有,或者你可以先打電話去問

TOP