提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實都好睇介面.....
DGCNYO 發表於 2017-5-9 11:38


唔一定
好似我呀爺咁
唔睇界面, 唔睇公仔, 唔睇果粒掣寫乜
淨係記住
左上角粒掣, 禁四下
右上角粒掣, 禁兩下

是但一下miss左就錯哂

TOP

重諗住買部做求生機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

宜家都沒有Symbian機賣啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP