間唔中仲會攞部808玩下...

TOP

仲有間中開下部5800xm

TOP

部5230仲用到

TOP

間中開下E7

TOP

現在用緊 Nokia 100
emax430 發表於 2016-9-3 14:16

呢部係鬼symbian機咩

TOP

呢部係鬼symbian機咩
一男子 發表於 2017-3-11 20:31

佢呢部機系統用S30

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP