cloudlo168 當前離線
初級會員
TOP
john2000 當前離線
進階會員
dolbysnoopy 當前離線
Nokia 208 可以用戶whatsapp 嗎? john2000 發表於 2013-10-19 12:16
張貓貓 當前離線
中級會員
slt 當前離線
回復 dolbysnoopy 可以唸下Nokia 301 dual sim,佢用普通SIM card, 不過無行貨,行貨是single sim :fain ... cloudlo168 發表於 2013-10-5 12:05
Johnny1988 當前離線
301 Dual SIM 水貨邊處有得賣? slt 發表於 2013-10-24 13:58
sonofgod 當前離線
One piece
除左呢部nokia仲有邊部dual sim可以插大卡 Johnny1988 發表於 2013-10-24 18:07
陽光土司 當前離線
花生大隊長
長老會員
本來覺得係好機,但用過後,不就手,要放棄。 sonofgod 發表於 2013-10-25 16:40