冇得救........班友始終唔肯認輸加入android...
當初一開始放棄symbian 加入android, samsung未必夠佢來..
...
kitkithk 發表於 2012-7-18 23:28


3叔而家都出wp8手机,nokia仲以為自己可以獨家,今次乃晒野比wp8起飛脚

TOP

大家斗硬件下, 褸主覺 NOKIA 會好過 samsung ?

TOP

大家斗硬件下, 褸主覺 NOKIA 會好過 samsung ?
gnexus3 發表於 2012-8-1 22:30

唔知樓樓主點諗
但我就覺得相機spec同QC NOKIA會好過Samsung

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同消費者脫節既後果

TOP

回復 24# hehaomg


  見到100部 android都唔知見唔見到兩部nokia

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 27# hehaomg


    一定啦 好耐之前買電話都有想過要nokia 依加....

TOP

nokia 唔會咁易死既...***國企係到燒銀紙傷人姐

TOP

我都覺QC 係NOKIA好過Samsung

TOP