早早你 當前離線
進階會員
冇得救........班友始終唔肯認輸加入android... 當初一開始放棄symbian 加入android, samsung未必夠佢來.. ... kitkithk 發表於 2012-7-18 23:28
TOP
gnexus3 當前離線
TKY 當前離線
大家斗硬件下, 褸主覺 NOKIA 會好過 samsung ? gnexus3 發表於 2012-8-1 22:30
hehaomg 當前離線
Banned
紫河馬 當前離線
dee30 當前離線
chuwest 當前離線
kawailohk 當前離線
中級會員