Vivaz一票, 琴日買左部俾老婆, 2980好正
又薄, 反應又快

TOP

se c510> 5730
dearkaki 發表於 2010-3-21 16:42


唔單只你中招, 我同你一樣由SE 轉 NOKIA 5730, 後悔非常, 加上勁食電 (每日要充一次電, 一日只係聽一個鐘歌), 準備換 ANDROID 機, 唔會再用 NOKIA

TOP

Vivaz個facebook係咪出唔到中文?

TOP

好難揀
n記果d 就qc差, 賣相差 但多apps
se果d就靚仔d, 介面好佢dd, 但少apps

TOP

本帖最後由 小伙子 於 2010-6-20 13:40 編輯

X6 其實是一部貴價玩具...
Vivaz是 S60 V5 平台智能手機
X6 裝到既Vivaz一樣用到
除左羅盤里d要有硬件支援既軟件

TOP

X6性價高。。。。。。。等N8拉

TOP

Vivaz 256MB RAM, X6 only 128MB

TOP

x6我試過記憶不足,但Vivaz冇試過

TOP

X6性價高。。。。。。。等N8拉
help6288 發表於 2010-6-28 09:40



   N8 貴到無朋友啦,五千幾買部手提電話根本唔值

TOP

NXXia x6 , it just a toy. Not good.

TOP