老老實實啲賓賓係邊買機,我見到佢拎住部應該係港行既E72
我淘個部似啲番收機,勁入塵

TOP

E71, 可惜嚿電用唔耐
kckong99 發表於 2015-6-30 12:52

ching,可以淘個嚿電用...

TOP

E71, 可惜嚿電用唔耐
kckong99 發表於 2015-6-30 12:52



    我果部5530 本來當後備機,但舊電無幾耐前都已經壞左了

TOP

我果部5530 本來當後備機,但舊電無幾耐前都已經壞左了
alax 發表於 2015-6-30 21:12

ching,會上"tobo" buy舊電ma?

TOP

ching,會上"tobo" buy舊電ma?
boot 發表於 2015-7-1 12:28



    暫時無咁既考慮

或者有機會路過SSP, 可考慮會番舊

TOP

拿部N95出來威

TOP

拿部N95出來威
googleli 發表於 2015-7-7 13:52

ching有用緊N95?

TOP

PureView 808

TOP

PureView 808
k45m78 發表於 2015-7-8 17:18

ching可以up your"PureView 808"photo is use which colour?

TOP

後備機PureView 808
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP