VIVAZ真係好好多
反應快好多
X6俾我既感覺好似玩具咁
好似就散就散咁

TOP

X6 小弟未用過 但聽朋友說反應慢同好易HAND機
VIVAZ 小弟入手藍色個幾月
優點:影相真係唔錯 整體反應算OK
缺點:鈴聲細聲 嘈D既地方真係聽唔到佢響   
樓主如果唔係一定要指定買哩兩部其一的話
都係建議再考慮清楚D先~~~~

TOP

X6 小弟未用過 但聽朋友說反應慢同好易HAND機
VIVAZ 小弟入手藍色個幾月
優點:影相真係唔錯 整體反應算OK
...
skyco 發表於 2010-5-2 02:57



    巴打total 買左 vivaz 幾多錢
依家有冇紅色買

TOP

X6第一水係多問題d, 不過我果部so far ok
由SE轉用nokia真係feel so good
SE d話音真係嚇死人

TOP

這部 X6 真是垃圾機, 用左兩個月, 入廠三次.
1)個 lock 機制超低能, 在機的左中間側, 非常不便, 拉下令手指 ...
smchkman 發表於 2010-4-27 22:04

請問放左 X6, 現在用咩機?
Thanks.

TOP

我都買咗部 Vivaz, 速度非常唔錯, 但係 Nokia ovi store 嘅正 software, 好多 Vivaz 都 install 唔到. 講好玩似乎 X6 佔優...

TOP

回復 15# YCWong


    s8000h

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

I love X6 個款~~

TOP

我都由5800轉用X6,兩都分別吳係好大。
但X6貴左成仟銀,有得再揀我都揀番5800
用慣左,冇辦法。

TOP