笨HiMM謙 當前離線
LCHim
進階會員
TOP
skyco 當前離線
RoY2 當前離線
Now @ HKEPC
X6 小弟未用過 但聽朋友說反應慢同好易HAND機 VIVAZ 小弟入手藍色個幾月 優點:影相真係唔錯 整體反應算OK ... skyco 發表於 2010-5-2 02:57
hoyustanley 當前離線
中級會員
YCWong 當前離線
這部 X6 真是垃圾機, 用左兩個月, 入廠三次. 1)個 lock 機制超低能, 在機的左中間側, 非常不便, 拉下令手指 ... smchkman 發表於 2010-4-27 22:04
hkwebsphere 當前離線
smchkman 當前離線
garyleung 當前離線
Banned
itcheung 當前離線
初級會員
mccb7575 當前離線