3998買左之後中左奬多左部

TOP

3998買左之後中左奬多左部
optios40 發表於 2012-11-14 23:08



    賣返出去囉.

TOP

我想問有咩軟件可以錄靚聲?個內置太廢

TOP

我想問有咩軟件可以錄靚聲?個內置太廢
074010 發表於 2012-11-19 01:03


外國有人用808來 Live Record Concert , D 聲正到爆 worr ~
CHING 你係唔係 錄音o個陣擋住隻 mic 收音喳?

TOP

回復 114# hunterX

係講緊純錄音

TOP

回復  hunterX

係講緊純錄音
074010 發表於 2012-11-20 20:19


Ching 你有冇o係
Setting --> Application Setting-->Voice Recorder-->Recording quality
---> 轉做 "High"    ??
Default 好似係 "Standard" .

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 rocketeer 於 2012-12-31 18:33 編輯

頭先系百記見到大清貨,賣緊港幣3988,但只有紅色啦!
雖然920影像都系好,但808本身有大CCD,加埋over sampling。上網分享的話,400萬像素都OK啦!

TOP

3988都係太貴.....

TOP

頭先系百記見到大清貨,賣緊港幣3988,但只有紅色啦!
雖然920影像都系好,但808本身有大CCD,加埋over sam ...
rocketeer 發表於 2012-12-31 09:44

808 PureView其實係FSI CMOS(41MP Toshiba HES9, jointly developed by Nokia and Toshiba)黎
相比起920,我自己覺得920只係係吸光(BSI CMOS)同防震(兩樣野加埋就做到手持長時間曝光張相都清)做得比808 PureView好,影相方面其他都冇得同808 PureView比(尤其係日頭影相)
e+跌到$3,988呢個價又唔錯bor,可惜e+ Symbian相比起半年前,冇咩人理咁濟,app store都冇咩新野

TOP