呢個真,要講真係講唔晒
單係保安方面APPLE都賺成條街,整合成夠高,唔駛煩個APPS同手機夾唔夾的問題等
但又 ...
sunhikari 發表於 2019-10-21 11:15 
每個人有自己喜好, 好明白
但我係好鍾意APPLE硬件
保安我連手機鎖都無XD
唔中意APPLE因為我有寫ios app, 覺得佢地政策好獨裁
明明可以整比全世界用, 但就只係比自己, 好似nvidia既G-sync咁
自己air drop, 自己 lighting, 就係唔同人夾(做到都唔做)
人地整既就全世界通用
覺得佢要完整, 高要求係好事, 無問題
但係獨裁自私接受唔到,
用返type-c有咩問題, 宜家先轉
air drop寫個android版有咩問題
windows又唔比你上載ios app, 一定要買mac, 但mac可以寫android人地開放比你, 你就自私, 想爆粗
跟住做自家apple music, 開始封殺人地music app, apple watch用自家先可以下載歌離線播, 好多功能自家有, 人地就封左, 勁自私
雖然係商業決定, 但覺得唔止商業, 直程係不道德
android可能都開始跟風, 個pixel好似想做獨家優勢, 好彩佢整得廢, 同埋做左會太大反效果
算了, ios同我8字唔夾 |