SE3吹左無數次, D報導完全係 "總有一次中" 心態.

TOP

SE3 肯轉6.1 MON就好了
ddb493 發表於 2022-2-6 23:41


咁 IPHONE 13 冇人買

TOP

回覆 69# bobopig


粒SOC已經算係big deal

TOP

想用來做工作用+政策用機,最關心的會是電量

TOP

同SE2一樣樣好正常
慳設計成本,用得返舊零件
食埋中平價市場
同keep平價ipad差唔多原理

TOP

如果SE有埋實體雙SIM 就正

TOP

想用來做工作用+政策用機,最關心的會是電量
Squall-Lucifer 發表於 2022-2-12 15:35



如果又用返粒差唔多電量的電池真係唔太想換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得仲有一種可能:用返iPhone XR/11外觀 + 除口罩先用到嘅舊款 Face ID,咁就可以成為SE用戶買 apple watch 嘅誘因。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP