我iPhone6s HSBC HK App一開即彈
lavers 發表於 2021-9-23 09:39



永隆同八達通都彈。

TOP

IOS 15  唔掂

TOP

12pro max更新到15·0.1後接收好似差咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

永隆同八達通都彈。
momo4321 發表於 2021-10-6 22:25



8仔係開第一下必彈

TOP

我反而想問問有無用緊12系列的朋友趕得切降返做iOS 14.8?

因為15.0耗電量驚人,同埋唔算太穩定,結果我最尾趕得切down做14.8
靜觀其變先....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

iPhone 8 仲未升,好似升來沒用。

TOP

iphone 12 未升, 可能遲少少升會好D.....

TOP

xs max升咗真係明顯食電

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP