jacktsui 當前離線
orz
進階會員
TOP
yanchoki 當前離線
我覺得 第一代SE外形 + 最新CPU = 最正 thereus 發表於 2022-1-20 19:36
kobain 當前離線
中級會員
bobopig 當前離線
特級會員
ponghk 當前離線
見網上有D又話去到 5.7" 如果三千幾有5.7"又好似幾啱我未用過IPHONE既用家試下 4.7"太細部了 ... pakcb 發表於 2022-1-20 04:18 PM
usei 當前在線
javacomhk 當前在線
教學專家
alan168hk 當前離線
ekchk 當前離線