但三千蚊ANDROID 機同六千蚊IP 粒CPU 級數又唔同喎....仲有鏡頭.........
睇下你覺得到2年時, 要換 ...
bobopig 發表於 2021-9-6 10:35



iphone 鏡頭 唔計pro的話 同android 同價計 低人兩三皮 好意思拎出嚟
我就對鏡頭無要求 所以平玩單鏡頭算

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

iPhone 用到好悶。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

以我現時用途,其本上任何品牌近代的智能電話都可以做到,
優勢就係順手同習慣咁簡單,
轉品牌就只有一個原因,就係等侍一個新功能,這項功能有想像不到的實用及方便。

不如諗下大家想電話加入什麼功能會有優勢?
唔好太過天馬行空喎。

我就想電話慳電啲,同埋電池耐用啲,令到生活、郊遊及旅行更安心方便,唔洗日日攬住啲充電設備。

TOP

iPhone 用到好悶。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
PSP 發表於 7/9/2021 07:52



    悶悶地係真.. 有時想玩 An 機不過諗到 Google Pay 食唔到銀聯就放棄..

TOP

用緊三星s , 個dex mode 好正。重有港人話電視。iOS無

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

iOS
P.S. 仲用緊iPhone X

TOP

最大優勢一定係保值

TOP

IP 優勢就是有上代機可買
Android 機不斷加價 , 跟往 IP Pro 來開價

唔想買咁貴機買上代 IP 好了

TOP